Zaman Su Gibi Akıyor


Evet zaman çok hızlı geçiyor. Banamı öyle geliyor bilmiyorum ama bu aralar hiç zamana yetişemiyorum. Bilgisayara oturuyorum biraz bloguma falan bakıyorum diğer blog sitelerinin yayınlarını inceliyorum sonra bi saate bakıyorum 1-2 saat geçmiş bile bu yazıyı yazdığımda bile yani şu an bile saat halen hızla akıp gidiyor. Dakikalar, Saniyeler Tik Tak Tik Tak diye geçiyor :) Peki bu Zaman içerisinde neler oluyor hiç düşündünüz mü? Tamam Siz bilgisayar oynuyor olabilirsiniz, Müzik dinliyor olabilirsiniz, başka şeylerle uğraşıyor olabilirsiniz peki ya diğer insanlar.. Şu anda Ölümle mücadele edenler var, Yeni doğan bebişler var, Kara toprağa gömülen insanlar var Var da var bu zamanın içerisinde. Evlenen, Yeni bilgisayar alan, Mutlu Olan, Üzgün olan insanlar var şu anda. Bana göre Zaman hiç durdurulamayan bir bir şey işte :D Hızlıca geçiyor. Sizlere tavsiyem halen Zamanınız varken hayatınızın tadını çıkarın..

5 yorum:

~~~~~~~~~~~~~~~~~Yorum Kuralları~~~~~~~~~~~~~~~

Yorum yazmak için Google hesabına sahip olmanız gerekmektedir.

Eğer Google hesabınız yoksa yorum kutusundaki ''yorumlama biçimi''ne tıklayıp ''adı/url''yi seçerek İsminizi girin ve devama tıklayın.

1. Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanır, lütfen aynı yorumu 2-3 kez göndermeyin.

2. Küfür veya argo, spam içeren yorumlar barındırılmaz, silinir.

3. Türkçe imla kurallarına uymayan yorumlar kesinlikle yayınlanmayacaktır.


4. Youtube ve hizliresim.com haricinde yorumiçi link veren yorumlar barındırılamaz, silinir.

**Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan Beni Bilgilendir kutucuğunu işaretleyebilirsiniz.**