Kadınların Asıl Söylemek İstedikleri


Kadınlar bazen anlatmak istediklerini açıkça söyleyemez; işte kadınların söylemek istediği bir kaç şey...

Peki - Bu kısa ve net kelimeyle aslında çok şey anlatır kadınlar. Sinir yılmışlık ve bıkkınlık anlamına gelir.

Nasıl İstersen - Aslında kadınlar nasıl isterse öyle olur yalandır.

Anlıyorum - Hayır anlamıyorum demektir. Anlamayacakları da kesindir.

Hı Hı - Anlat anlat heyecanlı oluyor demenin kadınca versiyonudur

Bilmem Ki - Aslında bilirim hatta sadece ben bilirim ama yine de sen bilirmişsin gibi olsun demektir.

Her Neyse - Geçti Borun pazarı demektir.

Hiç - Neyin var sorusunun en yaygın cevabıdır. Ve büyük yalandır.

Lütfen - Ya dediğimi yaparsın ya da yanarsın demektir.

Hayatım - Bir şey istenirken söylenen en yaygın kelimedir. Vurgulara göre anlamı değişir tehdit içerir.

Ben Beğenmedim - Özellikle güzel bir kadın övülürse duyulur. Aslında çok güzel Allah kahretsin demektir.

Beş Dakika - En az 1 saat demektir

İyi - Hiç iyiye alamet değildir.

Yok Bir Şey - Bir şey var ama sen anlamazsın demektir.

Sağol - Lütfettin demektir. Net.

Gerek Yok - Artık hiçbir önemi yok unut gitsin demektir.

Amaaan - Saçmalamanın kısasıdır.

Öyle Mi? - Sondaki i biraz uzunsa ciddi tehdit barındırır. hele bir de tek kaş kalkmışsa kaçın.

Yanılıyorsun - Net şekilde kızgınlık ifade eder. Gizliden gizliye de değil kesinlikle yanılıyorsunuzdur.

Tamam Tamam - Bakarız demektir. Sen kes sesini yeter anlamına gelir.

Haklısın - Haklı falan değilsin de yeter ki kavga çıkmasın susalım demektir.

Gerek Yok - Hem de nasıl gerek var!

0 yorum:

Yorum Gönder

~~~~~~~~~~~~~~~~~Yorum Kuralları~~~~~~~~~~~~~~~

Yorum yazmak için Google hesabına sahip olmanız gerekmektedir.

Eğer Google hesabınız yoksa yorum kutusundaki ''yorumlama biçimi''ne tıklayıp ''adı/url''yi seçerek İsminizi girin ve devama tıklayın.

1. Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanır, lütfen aynı yorumu 2-3 kez göndermeyin.

2. Küfür veya argo, spam içeren yorumlar barındırılmaz, silinir.

3. Türkçe imla kurallarına uymayan yorumlar kesinlikle yayınlanmayacaktır.


4. Youtube ve hizliresim.com haricinde yorumiçi link veren yorumlar barındırılamaz, silinir.

**Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan Beni Bilgilendir kutucuğunu işaretleyebilirsiniz.**